sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

19.04.2010 Haavoittuneen enkelin tarina.

Enkeli oli havoittanut toisen siipensä ja hän oli huonovoitinen ja surullinen.
Enkeli oli meren rannalla ja kaksi poikaa näki enkelin ja toinen pojista meni enkelin luo ja kysyi:
"Hei, oletko loukannut siipesi?"
-Mi-minä olin lentelemässä kunnes lintu tormäsi minuun ja putosin tosi korkealta siipeni päälle ja jalkaankin koskee. Voisitteko millään auttaa minua?"
Enkeli vastasi.
"Voidaan ilo mielin, toinen pojista vastasi.
"Kiitos, enkeli sanoi.
Ja niin pojat kantoivat enkelin pieneen kylään.
"Hei, minä olen tämän kylän paras hoitaja" Mari Hoitosalo sanoi.
"Voisitko parantaa siipeni?" Enkeli kysyi.
"Voin toki, Mari vastasi.
Ja niin enkelin siiipi parantui ja hän jatkoi lentämistä ja hän eli elämänsä onnellisesti loppuun saakka.
Tekijä: Rita

1 kommentti: